بهترین کلینیک بوتاکس صورت در پونک - کلینیک ارکید

کلینیک ارکید بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات تزریق ژل در پونک


آشنایی با بهترین کلینیک بوتاکس صورت در پونک

یکی از پر کاربردترین روش های درمانی جهت کاهش خطوط اضافی ناحیه بین ابروها، اطراف چشم و پیشانی بوتاکس می باشد. به طور کلی این روش درمانی موقتی بوده و برای بر طرف کردن چین و چروک ها و جلوگیری از ایجاد چروک های جدید استفاده می شود. در سراسر دنیا شرکت های عرضه کننده زیادی وجود دارد که برندهای مختلف و معتبر بوتاکس را به کل دنیا عرضه می کنند.
دقت داشته باشید که اگر شما نیز قصد دارید تا با استفاده از تزریق بوتاکس به بهترین نتیجه برسید، بهتر است از برندهای معتبر استفاده نمایید. همچنین انتخاب کلینیک زیبایی معتبر و پزشک حاذق نیز بسیار در نتیجه تزریق بوتاکس موثر است. از این رو ما در محتوا قصد داریم تا بهترین کلینیک بوتاکس صورت در پونک را به شما عزیزان معرفی نماییم.

جهت مطالعه محتوای 3 دقیقه ای با ما همراه باشید.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک درمان تزریقی شل‌ کننده عضله برای رفع چین و چروک است. در بوتاکس از سم بوتولینوم نوع A برای فلج کردن موقتی ماهیچه‌ ها استفاده می‌ شود. این کار به کاهش خطوط اضافی و چین‌ و چروک صورت کمک می‌ کند. باید بدانید بوتاکس صورت یک روش درمانی کم تهاجم و ایمن است.

چه کسانی نباید تزریق بوتاکس داشته باشند؟

به طور کلی افراد زیر 18 سال، بانوان باردار، بانوان شیرده، افراد دارای اختلالات کلیوی و اشخاصی که بیماری عصبی دارند نباید از بوتاکس استفاده کنند.
لازمه به ذکر است با توجه به این که تزریق بوتاکس برای تمامی چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده بر روی پوست موثر نمی‌ باشد، ابتدا باید با پزشک متخصص مشورت کنید. چرا که ممکن است روش درمانی دیگری مناسب شرایط پوست شما باشد.

بهترین کلینیک بوتاکس صورت در پونک - کلینیک ارکید
بهترین مرکز جوانسازی پوست در غرب تهران

بوتاکس چگونه عمل می کند؟

بوتاکس با مسدود کردن موقت سیگنال های عصبی و انقباضات ماهیچه ای عمل می کند. این کار سبب بهبود ظاهر چین‌ و چروک دور چشم و بین ابروها می‌ شود.
همچنین بوتاکس می‌ تواند با جلوگیری از انقباض عضلات صورت، تشکیل خطوط جدید را به تعویق بی اندازد. اگر نگران درد یا ناراحتی ناشی از تزریق بوتاکس هستید، یک بی‌ حس‌ کننده موضعی یا یخ می‌ تواند ناحیه درمان را بی‌ حس کند.
برای انجام این تزریق، پزشک متخصص از یک سوزن نازک برای تزریق سم بوتولینوم نوع A استفاده می‌ کند. لازم به ذکر است که معمولاً برای صاف‌ کردن خطوط پای کلاغی کنار چشم‌ ها به سه تزریق در کناره هر چشم نیاز دارید. کل این روش تقریباً 10 دقیقه طول می‌ کشد.

مزایای بوتاکس صورت

یکی از مهم ترین نکاتی که پیش از تزریق بوتاکس ذهن افراد را درگیر می کند، میزان زیبایی پس از تزریق است. با توجه‌ به اهمیت این موضوع در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ ترین مزایای بوتاکس اشاره خواهیم کرد:

درمان افتادگی ابرو

پتوز ابرو یا افتادگی ابرو، می تواند باعث ایجاد نارضایتی در افراد به دلیل داشتن ظاهری خسته حتی هنگام خوشحالی و بیداری، شود. در برخی موارد دلایل بیولوژیکی و وراثتی برای افتادگی ابرو وجود دارد. ممکن است به این افراد توصیه شود سبزیجات بیشتری بخورند، عضلات صورت خود را ورزش داده و سبک زندگی خود را تغییر دهند.
اما باید بدانید در کنار این کارها و در بسیاری از مواقع، به مداخله و درمان پزشکی نیاز است. تزریق بوتاکس صورت، باعث شل‌ شدن عضلات ابرو شده و در صورت استفاده صحیح می‌ تواند آن ها را بالا نگه دارد. در برخی موارد دلایل بیولوژیکی و وراثتی برای افتادگی ابرو وجود دارد.

جلوگیری از تعریق بیش از حد

هایپر هیدروزیس که معمولاً به عنوان تعریق شدید شناخته می‌ شود یک بیماری است که باعث می‌ شود بدن به طور غیر عادی میزان زیادی عرق تولید کند. افراد مبتلا به تعریق شدید بدون دلیل واضحی بیش از حد معمول عرق می‌ کنند. این افراد معمولاً در هنگام شب یا زمانی که فعالیت زیاد فیزیکی انجام نمی‌ دهند دچار تعریق زیاد می‌ شوند.
با تزریق بوتاکس می‌ توان به افرادی که از تعریق شدید رنج می‌ برند کمک نمود. با تزریق بوتاکس، سیگنال‌ های عصبی که از غدد تعریقی ارسال می شوند، مسدود خواهند شد. استفاده از بوتاکس به علت تعریق زیاد بدن روشی بی‌ خطر و مؤثر است.

کاهش درد میگرن

تزریق بوتاکس به درمان میگرن مزمن کمک می کند. بسیاری از بیماران مبتلا به میگرن مزمن تصور می کنند که تنها خود ترکیبات دارو بوتاکس، میگرن را متوقف می کند. در حالی که با بوتاکس صورت بسیاری از علائم اصلی مانند حساسیت‌ به نور و حالت تهوع کاهش یافته و به این شکل مقابله با میگرن آسان‌ تر خواهد شد.

بهترین کلینیک بوتاکس صورت در پونک - کلینیک ارکید
تزریق بوتاکس صورت با قیمت مناسب در کلینیک ارکید

درمان فلج بلز

برای درمان فلج بلز با تزریق بوتاکس دو روش و انتخاب وجود دارد که عبارتند از:

  1. انجام درمان در سمت فلج صورت بیمار: این کار می‌ تواند به شل‌ شدن عضلات صورت که ممکن است سفت و دردناک شده باشند، کمک کند. همچنین این روش می‌ تواند از بروز تیک‌ های ناخواسته صورت جلوگیری کند.
  2. انجام درمان در سمت غیرفلج صورت بیمار: این روش بوتاکس صورت برای درمان فلج بلز، بیشتر جنبه زیبایی دارد. این تکنیک می‌ تواند به آرام‌ کردن حرکات در سمت غالب صورت کمک کند. به این شکل، چهره متعادل‌ تر به نظر خواهد رسید. حتی زمانی که بیمار صحبت می‌ کند یا صورت خود را زیاد حرکت می‌ دهد.

نکات مهم قبل از بوتاکس صورت

همانطور که پیش تر اشاره شد بوتاکس صورت نوعی درمان غیر جراحی و ساده است که به حداقل آمادگی نیاز دارد. از جمله نکات مهم پیش از بوتاکس صورت عبارتند از:

  1. افراد باید پیش از انجام بوتاکس، سابقه پزشکی، آلرژی و شرایط فعلی خود را به پزشک اطلاع دهند.
  2. همچنین پزشک مورد نظر نیز باید دارای مجوز، یک دستیار پزشک یا یک پرستار باشد.
  3. ممکن است لازم باشد قبل از انجام بوتاکس تمام آرایش خود را پاک کرده و ناحیه درمان را تمیز کنید.
  4. همچنین ممکن است لازم باشد از مصرف برخی دارو های رقیق‌ کننده خون همچون آسپرین برای کاهش خطر کبودی ناشی از بوتاکس اجتناب کنید.

پیشنهاد ما به شما

یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در غرب تهران ، کلینیک ارکید می باشد. این مجموعه متشکل از برترین متخصصان و پرسنل می باشد. در کلینیک ارکید تزریق بوتاکس صورت با قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه می شود.
شما سروران گرامی می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و اسنعلام هزینه تزریق در بهترین کلینیک بوتاکس صورت در پونک با مشاوران خبره ما در ارتباط باشید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان
تحریریه کلینیک ارکید

اطلاعات تماس و آدرس کلینیک ارکید

آدرس : تهران – میدان پونک – خیابان اشرفی اصفهانی – خیابان رمضانی یکم – پلاک ۲۶ – طبقه ۵ – واحد ۹

شماره های تماس :

02144890792

02144625966

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =