رفع دائمی موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا - کلینیک ارکید

بهترین مرکز لیزر موی زائد در غرب تهران - کلینیک ارکید


رفع دائمی موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا در کلینیک ارکید

یکی از بهترین روش های حذف دائمی موهای زائد، لیزر شناخته می شود. رفع دائمی موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا بدون رنج بردن از حساسیت های پوستی ناشی از کرم موبر انجام می شود. همچنین در این روش بدون نیاز به صرف وقت زیاد می توانید طی چند جلسه به طور کامل از شر موهای زائد خود خلاص شوید. چرا که لیزر الکساندرایت کندلا، ریشه موها را با جذب انرژی و ایجاد حرارت توسط ملانین می سوزاند. از این رو امکان رشد مجدد آن ها وجود ندارد.

جهت مطالعه محتوای 4 دقیقه ای با ما همراه باشید.

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

همانطور که می دانید یکی از پرکاربردترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر موهای زائد دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا می باشد. از خصوصیات منحصر به فرد این دستگاه می توان به قابل تنظیم بودن طول موج و میزان انرژی برای حذف هر نوع مو و پوست اشاره نمود.

این لیزر از نوع لیزر های جامد است. دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا دارای طول موج 755 نانومتر و در محدوده نور مرئی می باشد. با توجه به جذب بالای ملانین در این طول موج کاربرد ویژه آن، رفع موهای زائد است.

لازم به ذکر است که این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده مخصوص برای جلوگیری از سوزش می باشد. ‎تفاوت اصلی دستگاه های لیزر به نوع انتقال انرژی از لامپ به بدن بیمار، سیستم خنک کنندگی پوست و بهداشت دستگاه می باشد.

کاربرد دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

این دستگاه با تشعشع نور قرمز با انرژی بالا از طریق کریستال الکساندرایت کار می کند. لازم به ذکر است که به طور کلی طول طیف نوری تعیین می کند که نور تا چه اندازه در پوست نفوذ کند. درصورتی که لیزر موی کندلا الکساندرایت روی حالت Q-switching تنظیم شود، طیف نور با انرژی بسیار بالا، پالس های کوتاه ایجاد می کند. از این رو برای حذف موهای زائد بسیار مناسب می باشد.

رفع دائمی موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا - کلینیک ارکید
لیزر موهای زائد با قیمت مناسب در کلینیک ارکید

از دیگر کاربردهای این دستگاه می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  1. برداشتن خال
  2. درمان واریس
  3. جای بخیه سزارین
  4. برداشتن تتو

مزایای رفع دائمی موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

به طور کلی رفع دائمی موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا مزایای زیادی دارد.

با توجه به اینکه این دستگاه به عنوان یکی از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها برای حذف موهای زائد شناخته می شود در ادامه به برخی از ویژگی های مهم این دستگاه اشاره خواهیم کرد:

سرعت زیاد در از بین بردن موهای زائد

با توجه به این که دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا توانایی بالایی در رفع موهای زائد دارد و انرژی گرمایی زیادی تولید می کتد، سرعت نسبتاً بیشتزری نسبت به دستگاه های مشابه در گرفتن نتیجه دارد. از این رو این دستگاه از محبوبیت زیادی برخوردار است و اکثر کلینیک های معتبر از این دستگاه استفاده می کنند.

اثر بخشی لیزر الکساندرایت برای انواع پوست ها

بعضی از دستگاه های لیزر تنها قابل استفاده برای پوست های تیره می باشند. بعضی دیگر نیز تنها بر روی پوست های روشن اثر می گذارند. اما دستگاه لیزر الکساندرایت ثابت کرده است که می تواند روی انواع طیف رنگی پوست ها اثر بخشی خوبی داشته باشد و در رفع موهای زائد پوست های مختلف اثر داشته باشد.

ایمن و بی خطر بودن دستگاه الکساندرایت کندلا

دستگاه لیزر الکساندرایت به توجه به سیستم پیشرفته ای که دارد، ایمنی و کم خطر بودن خود را در طول زمان به اثبات رسانده است.

سیستم خنک کننده دستگاه الکساندرایت کندلا

زمانی که انرژی لازم توسط دستگاه الکساندر تولید شده و روی پوست تابانده می شود این انرژی گرمایی می تواند توسط رنگدانه های پوست نیز جذب گردد. اگر بخواهیم شدت و میزان انرژی گرمایی را افزایش دهیم تا اثر بخشی خوبی روی فولیکول های مو داشته باشد، احتمال دارد موجب سوختگی پوست شود.

برخلاف این حالت نیز اگر بخواهیم طول موج و انرژی گرمایی آن را کم کنیم تا پوست دچار سوختگی نشود، فولیکول ها به طور کامل نابود نخواهند شد و میزان اثر بخشی لیزر کاهش می یابد.
توجه داشته باشید که اگر میزان گرمای داده شده به پوست بیش از حد باشد علاوه بر سوختگی، درد شدیدی را نیز برای فرد به وجود می آورد.

از این رو در دستگاه الکساندرایت نوعی سیستم خنک کننده به نام کولینک تعبیه می شود. این سیستم به صورت لحظه ای هنگام تابیده شدن نور لیزر گاز خنکی را روی پوست اسپری می کند. از این رو باعث می شود تا چند ثانیه پوست بی حس و کرخت شود. این کار علاوه بر کاهش درد ناشی از لیزر، سوختگی آن را نیز بر طرف می کند.

درمان سریع و عوارض کم

دستگاه لیزر الکساندرایت توانسته است نسبت به دستگاه های مشابه عملکرد خوبی داشته باشد. همچنین توانسته است درمان سریع و بدون عوارض را برای افراد فراهم آورد. ایمن و بی خطر بودن دستگاه الکساندرایت باعث شده تا محبوبیت زیادی بین کلینیک های زیبایی برای خریداری این دستگاه و استفاده از آن ایجاد شود. همچنین این دستگاه بعد از استفاده شرایطی را برای افراد فراهم می کند تا بتواند دوره ریکاوری کوتاهی داشته باشد.

رفع دائمی موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا - کلینیک ارکید
لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا در کلینیک ارکید

امکان استفاده از الکساندرایت برای تمام نقاط بدن

دستگاه لیزر الکساندرایت این امکان را فراهم کرده است تا افراد بتوانند برای رفع موهای زائد هر یک از نقاط بدن خود از این دستگاه استفاده کنند. یعنی هیچ محدودیتی برای استفاده از این دستگاه برای حذف موی زائد وجود ندارد.

پیشنهاد ما به شما

یکی از بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد در غرب تهران کلینیک ارکید می باشد. در این کلینیک با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه ها، رفع موهای زائد انجام می شود.

لازم به ذکر است که تمامی خدمات این مجموعه توسط برترین متخصصان و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به شما سروران گرامی ارائه می شود. شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

با تشکر از همراهی همیشگی شما بزرگواران
تحریریه کلینیک ارکید

اطلاعات تماس و آدرس کلینیک ارکید

آدرس : تهران – میدان پونک – خیابان اشرفی اصفهانی – خیابان رمضانی یکم – پلاک ۲۶ – طبقه ۵ – واحد ۹

شماره های تماس :

02144890792

02144625966

3.5/5 - (4 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =