لیزر دائمی موهای صورت در غرب تهران - کلینیک ارکید

بهترین مرکز لیزر موهای صورت در غرب تهران - کلینیک ارکید


بهترین مرکز لیزر دائمی موهای صورت در غرب تهران

یکی از مناطقی که موهای زائد آن برای بانوان و آقایان آزار دهنده می باشد، صورت می باشد. این موها می تواند ظاهر ناخوشایندی برای افراد ایجاد کند. ما در این محتوا قصد داریم تا در رابطه با لیزر دائمی موهای صورت در غرب تهران صحبت کنیم.

جهت مطالعه محتوا ذیل با ما همراه باشید.

لیزر دائمی موهای صورت در غرب تهران

در مجاورت فولیکول­ های مو، رنگدانه ­های پوست که ملانین نام دارند، قرار گرفته‌ اند. این رنگدانه ­ها سبب به وجود آمدن رنگ طبیعی پوست می­ شوند. لیزر یک دسته از پرتوهای نور با انرژی و طول موج خاصی است که پس از برخورد با ملانین باعث تخریب فولیکول­ های مو می­ شود. زمانی که فولیکول مو تخریب می‌ شود، دیگر قادر نخواهد بود که تار مویی بسازد. از این رو در آن قسمت از بدن دیگر مویی رشد نخواهد کرد. به این ترتیب لیزر باعث حذف موهای زائد می ­شود.

لازم به ذکر است که پوست صورت بسیار حساس است و موهای زائد این ناحیه در زیبایی صورت تاثیر زیادی دارند. از این رو افراد مختلف روش­ های متفاوتی را برای از بین بردن موهای صورت انتخاب می‌ کنند. استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد صورت از موثرترین روش ­های موجود است. این روش قسمت قابل توجهی از مراجعات به کلینیک­ پوست و مو را شامل می­ شود.

لیزر موهای زائد صورت چگونه انجام می شود؟

لیزر دائمی موهای صورت در کلینیک های تخصصی پوست انجام می شود. برای این عمل از دستگاه های لیزر مخصوص استفاده می شود. مکانیزم کار دستگاه‌ های لیزر به این صورت است که امواج ساطع شده از آن به ملانین مو آسیب وارد کرده و چرخه رشد مو را مختل می‌ کند. در صورت انتخاب فرکانس و انرژي مناسب با توجه به نوع پوست و مو امواج فقط فولیکول‌ های مو را هدف قرار می دهند و آسیبی به بافت‌ های اطراف و پوست وارد نخواهند کرد.

لیزر دائمی موهای صورت در غرب تهران - کلینیک ارکید
لیزر دائمی موهای صورت در کلینیک ارکید

فرآیند انجام لیزر بسیار ساده بوده و شامل مراحل زیر است:

  1. آماده‌ سازی متقاضی که با شست و شوی صورت و در صورت نیاز اعمال بی‌ حسی همراه است.
  2. تنظیم قدرت و گرمای دستگاه با توجه به شرایط مراجعه کننده
  3. شروع لیزر درمانی در نواحی مورد نظر
  4. اتمام یک جلسه لیزر موی زائد صورت و تعیین وقت برای جلسه بعدی

توجه داشته باشید که تمامی این مراحل حتماً باید توسط پزشک یا اپراتور ماهر و آموزش دیده در این زمینه و کلینیکی معتبر با دستگاه‌ هایی استاندارد انجام شود. این کار باعث رسیدن به بهترین نتیجه خواهد شد.

کاربردهای لیزر موهای زائد در صورت

به کمک لیزر می ­توان موهای زائد نواحی زیر را به طور دائمی حذف کرد:

  1. دور ابروها
  2. مابین ابروها (ابروی پیوندی)
  3. پشت لب فوقانی
  4. چانه
  5. گردن
  6. پشت سر و گردن
  7. خط ریش آقایان

لیزر موهای زائد صورت برای آقایان

خدمات لیزر موهای زائد صورت برای آقایانی که از شیو کردن خسته شده اند، انتخاب بسیار مناسبی می باشد. همچنین در برخی بیماری­ ها انجام لیزر موهای صورت یک روش درمانی است. برای مثال فولیکولیت کاذب یک بیماری پوستی در صورت آقایان است که در آن موهای ریش، به سمت پوست برگشته و به درون آن وارد می ­شود. این بیماری باعث ایجاد جوش‌ های پراکنده به خصوص در گردن و التهاب پوست می­ شود. تنها درمان موثر فولیکولیت کاذب، لیزر می باشد. از این رو عجیب نیست که امروزه مراجعین مذکر برای لیزر موهای زائد در حال افزایش است.

مزایای لیزر دائمی موهای صورت در غرب تهران

از جمله مه ترین مزایای لیزر دائمی موهای صورت در غرب تهران عبارتند از:

  1. به طور دائم و بی خطر میزان موهای زائد صورت را کاهش داده و از بین می برد.
  2. باعث افزایش اعتماد به نفس در افراد می شود.
  3. روشی کاملاً بدون درد است.
  4. افراد با زخم، سوزش و خارش های حاصل از استفاده از تیغ اصلاح خداحافظی خواهند کرد.
لیزر دائمی موهای صورت در غرب تهران - کلینیک ارکید
لیزر موهای زائد صورت با قیمت مناسب | کلینیک ارکید

آیا لیزر کردن روشی دائمی برای حذف موهای صورت است؟

اگر لیزر با استفاده از دستگاه استاندارد و مناسب و همچنین با یک برنامه درمانی صحیح انجام شود، تقریباً می توان گفت که باعث حذف دائمی موهای زائد صورت هم در آقایان و هم در بانوان می­ شود. یعنی انتظار داریم با انجام لیزر به روش صحیح، بین 60 تا 90 درصد موهای زائد صورت از بین برود.

تعداد جلسات مورد نیاز

هر تار مو طی 3 مرحله رشد می کند. اما فقط در فاز رشد فعال می باشد. لازم به ذکر است که فقط در فاز رشد تراکم ملانین به اندازه ای است که انرژی نورانی را در حد تخریب جذب می کند. در هر مقطع زمانی فقط تعداد یک سوم از موها در این فاز قرار دارند. از این رو حداقل 4 تا 6 جلسه برای از بین بردن موهای زائد با لیزر نیاز می باشد.

آمادگی های لازم قبل از لیزر صورت

  1. اگر تصمیم دارید از روش لیزر موهای زائد صورت استفاده کنید، باید 6 هفته قبل از آن استفاده از مومک، موچین یا الکترولیز را محدود کنید.
  2. به مدت شش هفته قبل و بعد از لیزر موهای زائد، مدت قرار گرفتن در معرض نور خورشید را محدود کرده و حتماً از کرم های ضد آفتاب با spf مناسب استفاده کنید.
  3. 3 الی 4 روز قبل از این که در کلینیک برای لیزر موهای زائد خود حضور یابید، موهای صورتتان را شیو کنید تا لیزر تاثیر بهتری در رفع مهای زائدتان داشته باشد.
  4. قبل از لیزر موهای زائد، بر روی صوتتان هیچ گونه خراش یا جراحتی ایجاد نکنید.
  5. چند روز قبل از لیزر موهای زائد صورتتان از انواع کرم ها و محصولات استفاده نکنید. چرا که ممکن است باعث افزایش حساسیت پوست شما در برابر نور لیزر بشوند.

سخن پایانی

کلینیک ارکید بهترین مرکز لیزر دائمی موهای صورت در غرب تهران می باشد. این کلینیک با بهرمندی از بهترین پرسنل و متخصصان خدمات لیزر موهای زائد را ارائه می دهد. همچنین این مرکز لیزر مجهز به بهترین، پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه ها می باشد. تمام خدمات این کلینیک با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه می شود. شما سروران گرامی می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت قبلی با مشاوران ما در ارتباط باشید.

از همراهی همیشگی شما بزرگواران متشکریم
تحریریه کلینیک ارکید

اطلاعات تماس و آدرس کلینیک ارکید

آدرس : تهران – میدان پونک – خیابان اشرفی اصفهانی – خیابان رمضانی یکم – پلاک ۲۶ – طبقه ۵ – واحد ۹

شماره های تماس :

02144890792

02144625966

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − چهار =