آموزش پاکسازی صورت با میله پیلینگ - کلینیک ارکید

پاکسازی صورت با میله پیلینگ با قیمت مناسب - کلینیک ارکید


آموزش پاکسازی صورت با میله پیلینگ در تهران

رسیدگی به پوست بسیار اهمیت دارد. هم از نظر سلامتی و هم از نظر زیبایی ظاهری پوست برای هر فردی لازم است. گرد و غبار و آلودگی ها روی پوست می نشیند و نیاز به یک پاکسازی عمیق و اصولی را دارد. گاهی اوقات، زمانی که در آینه دقیق به پوستمان نگاه می کنیم به دانه های سر سیاه ریز روی پوستمان به خصوص روی بینی و گونه ها بر می خوریم. این دانه ها پوستمان را از حالت شفافیت و صافی خارج می کند و کدرتر نشان می دهد.در این مواقع می توان با یک پاکسازی ساده این دانه های سیاه و جوش های زیر پوستی مرده را پاک کرد و به پوست شادابی بخشید. ما در این محتوا قصد داریم تا آموزش پاکسازی صورت با میله پیلینگ را به طور کامل به شما عزیزان شرح دهیم.

جهت مطالعه و بهره برداری از مطالب ذیل با ما همراه باشید.

لایه‌ برداری شیمیایی چیست؟ | آموزش پاکسازی صورت با میله پیلینگ

به طور کلی به ترمیم پوست برای برداشتن لایه های مرده پوست و رشد لایه جدید و با طراوت با استفاده از مواد شیمیایی لایه برداری یا پیلینگ پوست می گویند. این فرآیند معمولاً در صورت انجام می شود. سه نوع مواد شیمیایی برای پیلینگ پوست صورت به‌کار برده می‌ شود که عبارتند از:

  1. فنول
  2. آلفا‌هیدروکسی اسید
  3. تری‌ کلرواستیک اسید
آموزش پاکسازی صورت با میله پیلینگ - کلینیک ارکید
کلینیک ارکید بهترین مرکز برای پاکسازی پوست در پونک

لایه‌ برداری با تری‌ کلرواستیک اسید که یک ماده شمیایی معتدل بوده می‌ تواند چین و چروک‌ ها را در لایه‌ های کمی عمیق‌ تر ترمیم کند اما به اندازه فنول قوی نیست. البته لازم به ذکر است که بدون توجه به مواد شیمیایی مورد استفاده برای لایه‌ برداری پوست، این عمل در مطب دکتر یا در مراکز درمانی به صورت سرپایی انجام می شود.

لازم به ذکر است که اگر افراد لایه‌ برداری را با آلفا‌هیدروکسی اسید انجام می دهند، با توجه به درد کم آن دیگر نیاز به بیحسی نیست. البته این نوع لایه برداری شیمیایی نمی تواند چین و چروک‌ های عمیق پوست را رفع کند. با استفاده از فنول یا تری‌کلرواستیک اسید شما به بیحسی موضعی جزئی برای آرامش در حین انجام فرآیند نیاز دارید. در واقع مواد شیمیایی پوست شما را بیحس می‌ کند و نیاز به استفاده از داروهای دیگر برای بیحسی نیست.

مزایای پاکسازی صورت با میله پیلینگ

  1. بهبود بافت، کیفیت و ظاهر پوست
  2. بهبود گردش جریان خون، آب رسانی و تحمل پوست
  3. کاهش خطوط استاتیک ظریف روی پوست
  4. صاف و نرم کردن و بهبود زبری پوست
  5. درخشان، شاد و با طراوت کردن پوست
  6. یکنواخت کردن رنگ و کاهش علائم و لکه های پوست
  7. لایه برداری منظم می تواند بروز آکنه و همچنین جای زخم های ناشی از آکنه را کاهش دهد.
  8. کُند کردن سرعت بروز علائم پیری

اهمیت پاکسازی پوست صورت

در صورتی که چربی‌ ها در منافذ پوست با اکسیژن هوا ترکیب شوند، می توانند باعث ایجاد كومدون يا جوش های سر سیاه شوند. روش‌ های مختلفی برای رفع اين جوش های سر سیاه وجود دارد که بیشتر این روش ها سطحى و موقت می باشند. (مثل چسب ها يا اسكراب)

آموزش پاکسازی صورت با میله پیلینگ - کلینیک ارکید
بهترین کلینیک برای پاکسازی صورت با میله پیلینگ در غرب تهران – کلینیک ارکید

بهترين روش برای درمان جوش هاى سر سياه و سر سفيد يا همان كومدون ها، تخليه كامل آن ها می باشد. این کار به پاکسازی صورت نیز مشهور است. تخليه كامل كومدون ها، از جمع شدن و باقى ماندن چربى در فوليكول ها كه زمينه ساز ايجاد آكنه و جوش هاى التهابى است جلوگیری می کند. همچنین باعث باز شدن منافذ پوست نیز می شود.

توصیه های مهم در پلینگ یا پاکسازی صورت

  1. 3 الی 4 ساعت پس از پیلینگ یا پاکسازی پوست از هیچ نوع کرک و یا کرم پودری استفاده نکنید تا به طور کامل قرمزی و تورم آن بخوابد. پس از گذشت مدتی اگر لازم بود تنها از کرم های مرطوب کننده و یا کمی روغن بادام استفاده نمایید.
  2. بهترین زمان برای پاکسازی پوست زمانی است که برنامه ای برای خارج شدن از منزل نداشته باشید. اگر بتوانید قبل از خواب این کار را انجام دهید و پس از آن به پوست کاملاً استراحت دهید نتیجه مطلوب تری خواهید گرفت.
  3. بهتر است قبل استفاده از میله پیلینگ به مدت 20 دقیقه از دستگاه بخور استفاده کنید تا صورتتان کاملاً آماده شود سپس از میله پاکسازی صورت استفاده کنید.
  4. پیلینگ و پاکسازی پوست را خیلی زود به زود انجام ندهید. چرا که با فاصله زمان های کوتاه و پشت سر هم باعث شل شدن و چروک پوست خواهد شد.
  5. حتماً قبل و بعد از استفاده از میله پیلینگ، آن را با الکل ضد عفونی کنید.

کلام پایانی

اگر به دنبال یاد گرفتن و آموزش پاکسازی صورت با میله پیلینگ برای افزایش طراوت و جوانی پوستتان هستید، متخصصان کلینیک ارکید آماده خدمت رسانی به شما بزرگواران می باشند. متخصصان خبره و کار بلد کلینیک ارکید، پیلینگ شیمیایی را برای انواع پوست‌ ها در عمق‌ های مختلف متناسب با اهداف زیبایی و دوران بهبود مورد انتظار انجام می‌ دهند. لازم به ذکر است که تمامی خدمات این کلینیک از قیمت مناسب برخوردار می باشند. شما سروران گرامی می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت برای پاکسازی صورت با میله پیلینگ با ما در ارتباط باشید.

از همراهی شما عزیزان سپاس گزاریم
تحریریه کلینیک ارکید

اطلاعات تماس و آدرس کلینیک ارکید

آدرس : تهران – میدان پونک – خیابان اشرفی اصفهانی – خیابان رمضانی یکم – پلاک ۲۶ – طبقه ۵ – واحد ۹

شماره های تماس :

02144890792

02144625966

4/5 - (6 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =