بهترین دستگاه لیزر برای موهای صورت - کلینیک ارکید

لیزر موهای زائد صورت با کیفیت بالا در کلینیک ارکید


بهترین دستگاه لیزر برای موهای صورت کدام است؟

در جهان امروزی با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، دستگاه های زیادی در حیطه لیزر موهای زائد صورت و بدن طراحی و تولید شده اند. از این رو تصمیم گرفتیم که در این محتوا بهترین دستگاه لیزر برای موهای صورت را به شما سروران معرفی کنیم.

جهت مطالعه و بهره برداری از مطالب ذیل با ما همراه باشید.

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه‌ های مخصوص لیزر انجام می شود. امروزه انواع مختلفی از دستگاه‌ های لیزر طراحی و ساخته شده اند. این دستگاه‌ ها به دلیل داشتن امواج لیزر با طول موج‌ های مختلف برای افرادی با رنگ پوست و نوع موی مختلف، مورد استفاده قرار می‌ گیرند. اساس کار به این صورت است که پزشک متخصص به کمک دستگاه، امواج لیزر با طول موج از قبل تنظیم شده‌ ای را در ناحیه خاصی از پوست می‌ تاباند.

این امواج توسط فولیکول‌ های مو جذب می‌ شوند. در اثر جذب انرژی اشعه لیزر، گرمایی در ریشه مو ایجاد می‌ شود. این گرما باعث می‌ شود تا ریشه مو آسیب ببیند و چرخه رشد مو مختل شود. در صورتی که چندین جلسه با فاصله تقریبی 4 هفته لیزر موهای زائد انجام شود، به مرور زمان موها به طور کلی از بین خواهند رفت و قادر به رشد دوباره نم باشند.

بهترین دستگاه لیزر برای موهای صورت - کلینیک ارکید
لیزر موهای صورت با بهترین دستگاه در کلینیک ارکید با قیمت مناسب

فناوری های لیزر موی زائد | بهترین دستگاه لیزر برای موهای صورت

به طور کلی برای لیزر موهای زائد از 4 فناوری استفاده می‌ شود. هر یک از این فناوری ها برای یک نوع رنگ و مو طراحی شده اند. این فناوری ها عبارتند از:

1- فناوری لیزر الکساندرایت (Alexandrite)

فناوری لیزر الکساندرایت دارای طول موج 755 نانومتر می باشد. این فناوری نوعی لیزر برای جذب توسط ملانین و رنگدانه های مو و منحصرأ برای حذف موهای زائد کاربرد دارد. این لیزر بر روی پوست های روشن بسیار عالی جواب می دهد. الکساندرایت در واقع فناوری و مکانیسم لیزر است و بر خلاف تصور عموم برند دستگاه نیست.

2- فناوری لیزر دایود (Diode)

فناوری لیزر دایود دارای طول موج 808 نانومتر می باشد. این فناوری نوع دیگری از لیزر جهت حذف موهای زائد است که برای انواع رنگ های پوستی کاربرد دارد. میزان جذب این فناوری در ملانین پوست به نسبت فناوری الکساندرایت کم تر است. اما لازم به ذکر است که عمق نفوذ بیشتری در فولیکول مو دارد. این تکنولوژی به علت این که سطح مقطع بزرگی را در زمان لیزر پوشش می دهد، سرعت بالایی را در زمان درمان به بیمار ارائه می دهد. این فناوری با پوست ایرانی ها سازگاری بسیار خوبی دارد.

3- فناوری لیزر اندیگ (ND:Yag)

فناوری لیزر ND:Yag دارای طول موج 1064 نانومتر، پرتویی با مادون قرمز بیشتر است. خاصیت لیزر ND:Yag این است که ملانین پوست را نادیده گرفته و فقط دنبال فولیکول های مو می گردد تا آن ها را حذف کند. این فناوری تنها برای پوست های سبزه و همچنین نواحی تیره بدن طراحی شده است.

آمادگی های قبل از انجام لیزر موهای زائد صورت

افراد باید جهت رسیدن به نتیجه دلخواه، پیش از انجام لیزر موهای زائد صورت نکاتی که انجام داده و رعایت کنند. از جمله مهم ترین نکات که قبل از انجام لیزر موهای زائد صورت باید رعایت کنید عبارتند از:

  1. خودداری از انجام هر روش مو زدایی که سبب کنده شدن موها از ریشه می شود. (مانند اپیلاسیون و یا استفاده از وکس)
  2. عدم وجود هر گونه زخم، التهاب و عفونت در منطقه مورد نظر
  3. خودداری از قرار گرفتن در معرض اشعه آفتاب برای برنزه شدن از 6 هفته قبل انجام لیزر
  4. عدم استفاده از محصولاتی که ممکن است پوست شما را تحریک کند.
  5. خودداری از مصرف داروهای خاص مثل راکوتان
بهترین دستگاه لیزر برای موهای صورت - کلینیک ارکید
لیزر موهای صورت با تخفیف ویژه – کلینیک ارکید

هزینه لیزر موهای زائد

هزینه‌ کلی لیزر به تعداد جلسات و بخش هایی که افراد می خواهند لیزر کنند وابسته است. در واقع هزینه لیزر موهای زائد ناحیه ای از بدن که می خواهید لیزر کنید در هزینه نهایی موثر است. برای مثال هزینه لیزر کل بدن از لیزر کردن پشت لب بیشتر است. همچنین نوع دستگاه نیز می‌ تواند در قیمت لیزر موثر باشد. دستگاه‌ های جدیدتر با سیستم‌ های خنک کننده و تابشی پیشرفته‌ تر، موثرتر و ایمن‌ تر هستند ولی هزینه بیشتری هم دارند.

کلام آخر

لیزر موهای زائد یکی از ایمن‌ ترین و موثرترین روش‌ های حذف موهای زائد است. فرآیندی که از آخرین دستاورد های فناوری در علم پزشکی بهره می‌ برد. این روش می‌ تواند شما را برای مدت زمانی طولانی از شر موهای زائد خلاص کند. البته نتایج لیزر صورت زمانی موثر و فوق‌ العاده است که در مرکزی معتبر و مجهز به بهترین دستگاه لیزر برای موهای صورت انجام شود.

از همراهی شما عزیزان سپاس گزاریم
تحریریه کلینیک ارکید

اطلاعات تماس و آدرس کلینیک ارکید

آدرس : تهران – میدان پونک – خیابان اشرفی اصفهانی – خیابان رمضانی یکم – پلاک ۲۶ – طبقه ۵ – واحد ۹

شماره های تماس :

02144890792

02144625966

4.5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − پنج =