بهترین نوع لیزر موی زائد - کلینیک ارکید

بهترین مرکز لیزر موی زائد در غرب تهران - کلینیک ارکید


آشنایی با بهترین نوع لیزر موی زائد

یکی از بهترین روش ها برای رهایی از موهای زائد، لیزر می باشد. در این روش از پرتوهای متمرکز نور جهت از بین بردن فولیکول های مو استفاده می شود. در واقع در این روش نور لیزر که به طور مستقیم، به فولیکول مو برخورد می کند و آن ها را تخریب می کند. فولیکول شامل کیسه های کوچکی درون پوست است که مو در آن جا رشد می کند. لیزر با استفاده از گرما این کیسه های کوچک را نابود و یا تخریب می کند. ما در این محتوا قصد داریم تا بهترین نوع لیزر موی زائد را به شما عزیزان معرفی کنیم.

جهت مطالعه محتوای 4 دقیقه ای با ما همراه باشید.

بهترین نوع لیزر موی زائد

به طور کلی برای لیزر موی زائد از چهار فناوری استفاده می شود. از جمله پرکاربردترین و بهترین نوع لیزر موی زائد عبارتند از:

دستگاه لیزر الکساندریت

برای معرفی بهترین نوع لیزر موی زائد می توان به لیزر الکساندرایت اشاره نمود. با استفاده از این دستگاه لیزر جذب ملانین بسیار مناسب است. در نتیجه می توان از آن برای لیزر مو‌های ضخیم نیز استفاده کرد. در لیزر الکساندرایت، زمانی که انرژی لیزر به فولیکول های مو می رسد، ساختار ملانین را مختل می کند و جلوی رشد مو را می گیرد. این روش در افرادی که رنگ پوست بسیار تیره دارند و افرادی که رنگ مو‌های زائد آن ها تیره است، بسیار موثر است.

لیزر دیود

یکی از رایج ترین و بهترین نوع لیزر موی زائد ، لیزر دیود می باشد. این لیزر عملکردی شبیه به لیزر الکساندرایت دارد با این تفاوت که طول موج لیزر دیود بیشتر و حدود 810 نانومتر است. لیزر دیود که مناسب ترین نوع لیزر است، برای لیزر پوست های تیره و روشن از آن استفاده می شود. لیزر دیود یک روش لیزر موثر برای مو‌های ضخیم و نازک است.

دستگاه لیزر Nd:YAG

این دستگاه لیزر یکی از جدیدترین دستگاه های لیزر می باشد. این دستگاه برای انواع پوست مخصوصاً پوست های تیره و برنزه شده بسیار موثر می باشد. با استفاده از دستگاه لیزر Nd:YAG بخش های وسیع تری از بدن می توانند به سرعت درمان شوند.

بهترین نوع لیزر موی زائد - کلینیک ارکید
ارائه خدمات لیزر موی زائد با تخفیف ویژه – کلینیک ارکید

لیزر روبی

لیزر روبی یکی از قدیمی ترین روش ها لیزر موی زائد می باشد. یکی از بزرگترین مزایای لیزر روبی این است که بیشترین جذب را توسط ملانین دارد. از این رو برای حذف موهای روشن و نازک نیز مناسب است. لیزر روبی نوعی لیزر حالت جامد است که از کریستال یاقوت ترکیبی ساخته می شود. طول موج لیزر روبی 694 نانومتر است.

لیزر IPL

در واقع IPL نوعی فناوری نور شدید می باشد. این لیزر در واقع یک فناوری متفاوت از لیزر است. این فناوری در میان افراد با نام لیزر نامیده می شود. تمرکز IPL روی رنگدانه ها یا ملانین می باشد. این رنگدانه ها انرژی نور را جذب می کنند و آن را به گرما و انرژی حرارتی تبدیل می کنند. چون تراکم رنگدانه ها در پیاز مو بیشتر است، این تبدیل حرارتی پیاز مو را تخریب و از بین می برد. لازم به ذکر است که در هر تابش اشعه، صدها فولیکول مو کاهش می یابند.

بهترین نوع لیزر موی زائد چگونه عمل می کند؟

برخلاف سایر روش های از بین بردن موی زائد، روش لیزر شامل استفاده از فناوری نور است. لیزر، با انتشار پالس های انرژی نور به یک ناحیه مشخص پوست، عمل می کند و ریشه و فولیکول هر تار مو را از بین می برد. با از بین رفتن ریشه و فولیکول، موها نمی توانند دوباره رشد کنند. در واقع لیزر موهای زائد روی ملانین ­های موجود در ریشه مو متمرکز شده و روی آن ناحیه تاثیر دارند. این امر سبب می شود تا موهای بدن به طور دائمی برداشته شوند.

ویژگی های بهترین نوع لیزر موی زائد چیست؟

  1. قدرت نفوذ بالا
  2. کاملاً بدون درد و سوختگی
  3. سرعت بالای دستگاه
  4. بدون نیاز به ژل و بی حس کننده
  5. یکنواختی لیزر
  6. جوانسازی پوست
  7. پوشش همه نوع پوست و مو

تعداد جلسات لازم برای رفع موهای زائد چند جلسه است؟

تعداد جلسات لازم جهت از بین بردن موهای زائد 6 الی 8 جلسه است. لازم به ذکر است که فاصله زمانی بین جلسات 40 تا 45 روز است. در بعضی موارد و نواحی خاص ممکن است تعداد جلسات بیشتری نیاز باشد. برای مثال ناحیه بیکینی به دلیل رطوبت مداومی که دارد دیرتر از بقیه نواحی بدن نسبت به لیزر نتیجه نهایی را نشان می دهد. برای این که فولیکول موها در هر جلسه کاملاً تحت اشعه لیزر قرار بگیرند به هیچ عنوان نباید ریشه مو از پوست خارج شده باشد. از این رو در حین دوران درمان برای اصلاح ناحیه ای که لیزر شده است، باید فقط در صورت نیاز از ژیلت استفاده کنید.

بهترین نوع لیزر موی زائد - کلینیک ارکید
لیزر موهای زائد با قیمت مناسب در کلینیک ارکید

مزایای لیزر موهای زائد

  1. از روش لیزر موهای زائد می‏ توان برای تمامی نقاط بدن استفاده کرد.
  2. لیزر موهای زائد به دلیل این که اثرات طولانی مدت و ماندگاری بر موها دارد، محبوب ترین روش رفع موهای زائد می باشد.
  3. پس از لیزر موهای زائد تنها موهای کرکی و نازک باقی می ‏ماند که تا چندین ماه نیاز به اصلاح نخواهد داشت.
  4. به نسبت روش های سنتی مانند اپیلاسیون در لیزر سیستم خنک‏ کننده (کولینگ) بخش مهمی است که برای نداشتن احساس درد و جلوگیری از سوختگی به کار می ‏رود.
  5. می‏ توان گفت در حال حاضر هیچ گزینه بهتری نسبت به لیزر وجود ندارد.

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

هزینه از بین بردن موهای زائد با استفاده از لیزر، نسبت به دیگر روش های حذف موهای زائد همچون اپیلاسیون بیشتر است. اما توجه داشته باشید که اگر بهترین نوع لیزر موی زائد انتخاب شده باشد، نتیجه دائمی خواهد بود. در نتیجه پرداخت این هزینه برای افراد به صرفه می باشد. اما به طور کلی هزینه لیزر موهای زائد به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای هر فرد متفاوت است. برخی از عوامل تاثیر گذار در هزینه نهایی لیزر موی زائد عبارتند از:

  1. نوع دستگاه لیزر
  2. نواحی تحت درمان
  3. کلینیک پوست و زیبایی
  4. تعداد جلسات
  5. اپراتور لیزر

جمع بندی

یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد در غرب تهران، کلینیک ارکید می باشد. ما در کلینیک ارکید با بهره گیری از دانش و علم برترین متخصصان و پرسنل مجرب، آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز می باشیم. لازم به ذکر است که ما در کلینیک ارکید با استفاده از بهترین و بروزترین دستگاه ها، خدمات لیزر موهای زائد را با کیفیت بالا به شما سروران ارائه می دهیم. شما بزرگواران می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

از همراهی شما سروران گرامی سپاس گزاریم
تحریریه کلینیک ارکید

اطلاعات تماس و آدرس کلینیک ارکید

آدرس : تهران – میدان پونک – خیابان اشرفی اصفهانی – خیابان رمضانی یکم – پلاک ۲۶ – طبقه ۵ – واحد ۹

شماره های تماس :

02144890792

02144625966

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 15 =