شستن صورت بعد از لیزر موهای زائد - کلینیک ارکید

کلینیک ارکید بهترین مرکز لیزر موی زائد در غرب تهران


آیا شستن صورت بعد از لیزر موهای زائد اشکال دارد؟

امروزه لیزر موهای زائد صورت می تواند تمامی موهای زائد این قسمت از بدن را به طور موثر و ایمن از بین ببرد. این روش با هدف قرار دادن موهای تیره سبب رفع موهای زائد می گردد. لازم به ذکر است که تمامی افراد می توانند بدون هیچگونه تردیدی از لیزر درمانی در صورت خود استفاده کنند. لیزر درمانی می تواند در هر قسمت از بدن از جمله پاها، سینه، بازوها، خط بیکینی و صورت انجام شود.
ما در این محتوا قصد داریم که بگوییم آیا شستن صورت بعد از لیزر موهای زائد امکان پذیر است؟

جهت مطالعه محتوای 4 دقیقه ای با ما همراه باشید.

لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش های رفع موهای زائد می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. افراد می توانند با استفاده از این روش درمانی، از اپیلاسیون، موچین و … رهایی یابند. در سالیان اخیر این روش درمانی به یکی از معمول ترین اقدامات زیبایی به خصوص در بانوان بوده است.

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

به طور کلی نور لیزر تمامی موهای تیره رنگ را هدف قرار داده و آن ها را می سوزاند. با حرارت دادن و سوزاندن موی تیره رنگ داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب می بیند و از بین می رود. لازم به ذکر است که هر یک از موهای بدن ما دارای یک چرخه رشد و استراحت هستند. در یک زمان مشخص اکثر موهای بدن ما در فاز استراحت هستند و تعداد کمی از آن ها در فاز رشد هستند. از این رو اگر هنگام لیزر درمانی، فولیکول مو در فاز استراحت باشد، اشعه لیزر بر آن اثری نخواهد داشت. از این رو جهت حذف تمامی ‌موها به چندین جلسه لیزر درمانی، با فاصله های زمانی مشخص نیاز است. با هر جلسه رفع موهای زائد تعدادی از فولیکول های فعال مو می سوزند و پس از مدتی تمامی‌ موها از بین می روند.

شستن صورت بعد از لیزر موهای زائد - کلینیک ارکید
لیزر موی زائد در پونک با عالی ترین قیمت و کیفیت

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد صورت

زمانی که اقدام به لیزر مو‌های زائد صورت می کنید باید ریشه‌ مو‌ها به اندازه ای قوی باشد که مقدار بیشتری از این اشعه را به کمک رنگدانه های خود جذب کرده و از این طریق فولیکول مو را نابود کند. از این رو باید حداقل دو هفته پیش از این که لیزر درمانی را شروع کنید، از روش هایی همچون ‌بند انداختن، دستگاه های موکن و … که مو‌ها را از ریشه بیرون می آورند استفاده نکنید. در این زمان می توانید از شیو کردن استفاده کنید تا موهای صورت ریشه های محکم تری داشته باشند. یک تا دو روز قبل از انجام لیزر نیز باید مو‌های صورت خود را شیو کنید. هنگامی که برای انجام لیزر مراجعه می کنید باید صورت خود را از مواد آرایشی و کرم های مختلف پاک کنید.

کاربرد های لیزر موهای زائد در صورت

به کمک لیزر می ­توان موهای زائد نواحی زیر را به طور دائمی حذف کرد:

  1. دور ابروها
  2. مابین ابروها (ابروی پیوندی)
  3. پشت لب فوقانی
  4. چانه
  5. گردن
  6. پشت سر و گردن
  7. خط ریش آقایان

شستن صورت بعد از لیزر موهای زائد امکان پذیر است؟

دقت داشته باشید که باید برای تمیز کردن پوست صورت پس از لیزر درمانی از یک پاک کننده ملایم استفاده کنید. در واقع می توان گفت که تمیز نگه داشتن پوست مهم است اما شستن صورت بعد از لیزر موهای زائد ایده مناسبی نیست. برای تمیز کردن صورت پس از لیزر باید از یک شوینده ملایم یا یک شوینده مخصوص پوست حساس استفاده کنید. می توانید به صورت عادی دوش بگیرید یا حمام کنید. اما حتماً دمای آب را خنک نگه دارید. پس از لیزر درمانی می توانید 1 الی 2 بار در روز ناحیه تحت درمان را بشویید. اگر مرتباً صورتتان را بشویید، ممکن است قرمزی یا ناراحتی آن را افزایش دهید. پس از 2 الی 3 روز، اگر قرمزی از بین رفته باشد، می توانید به روال طبیعی پوست خود برگردید.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد صورت

بعد از انجام لیزر، محل مورد نظر دردناک و قرمز می شود. در نتیجه در این مرحله پوست نیاز به مراقبت دارد. از جمله مراقبت های بعد از لیزر عبارتند از:

  1. کمپرس یخ
  2. اسکراب پوست پس از لیزر
  3. استفاده از کرم مرطوب کننده
  4. عدم استفاده از آنتی بیوتیک
  5. لیزر موهای حساس
  6. رعایت فاصله بین جلسات درمان
  7. به موهای خود دست نزنید
  8. استفاده از کرم از بین برنده جای جوش
  9. استفاده از ژل آلوئه ورا
  10. پرهیز از محصولات پوستی تهاجمی
  11. درمان درد لیزر
شستن صورت بعد از لیزر موهای زائد - کلینیک ارکید
لیزر موهای زائد صورت با قیمت مناسب در کلینیک ارکید

آیا لیزر موهای زائد صورت درد دارد؟

به طور کلی می توان ذکر کرد که میزان درد لیزر بشتر از هر چیز به محل و آستانه تحمل افراد بستگی دارد. معمولاً لیزر نواحی پایینی صورت، نواحی جلوی گوش و پشت لب درد زیادی ندارند. ممکن است لیزر پیشانی در دفعات اول کمی دردناک باشد، ولی این درد در جلسات بعدی کم تر خواهد شد. برای افرادی که درد زیادی احساس می کنند می توان از کرم های بی حس کننده یا دارو های ضد درد استفاده کرد.

کلام آخر

یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد در غرب تهران، کلینیک ارکید می باشد. این مجموعه با استفاده از بهترین و بروزترین تجهیزات و دستگاه ها خدمات لیزر موهای زائد را به مخاطبین خود ارائه می دهد. لازم به ذکر است که تمام یپرسنل و متخصصان کلینیک ارکید از بهترین ها در این زمینه می باشد. همچنین لازم است بدانید که خدمات لیزر موهای زائد در کلینیک ارکید از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار است.
شما سروران گرامی می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان، رزرو نوبت و استعلام هزینه لیزر موهای زائد با مشاوران ما در ارتباط باشید.

با تشکر از همراهی همیشگی شما عزیزان
تحریریه کلینیک ارکید

اطلاعات تماس و آدرس کلینیک ارکید

آدرس : تهران – میدان پونک – خیابان اشرفی اصفهانی – خیابان رمضانی یکم – پلاک ۲۶ – طبقه ۵ – واحد ۹

شماره های تماس :

02144890792

02144625966

4.5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =